poszukuje pracownika biurowego

Odświeżone: Niedziela, 21 Kwiecień, 2024  23:49

Szczegóły ogłoszenia

  • Kategoria: Dam pracę / Biuro / Administracja
  • Forma pracy:Pełny etat
  • Umowa:Umowa o pracę
  • Dodatkowe:Brak wymagań
  • Pracodawca: biuro poselskie

Opis oferty pracy

NAZWA STANOWISKA
Asystent/ka w Biurze Poselskim Posła...

OPIS STANOWISKA
Asystent/ka w Biurze Poselskim to samodzielne stanowisko. Osoba na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za wspomaganie posłanki w wykonywaniu obowiązków służbowych oraz sprawne funkcjonowanie biura. Do głównych obowiązków tego pracownika należeć będzie m.in.: obsługa korespondencji wewnętrznej i zewnętrznej, prowadzenie kalendarza spotkań. A także asystowanie i pomoc we wszystkich działaniach posła


Osoba zatrudniona na tym stanowisku powinna cechować się m.in.: bardzo dobrymi zdolności organizacyjnymi i interpersonalnymi, łatwością nawiązywania współpracy, otwartością, komunikatywnością i odpowiedzialnością.

MIEJSCE PRACY
Płock


ZAKRES OBOWIĄZKÓW
– dyżury w biurze (3-4h od poniedziałku do piątku; godziny dyżurów zostaną ustalone w terminie późniejszym)
– przyjmowanie korespondencji i odpowiadanie na korespondencję (papierową i elektroniczną)
– prowadzenie kalendarza spotkań i wydarzeń
– prowadzenie dokumentacji działalności posła
– obsługa strony www (publikacja treści, obsługa kalendarza)
– wsparcie w uroczystościach i wydarzeniach, np. składanie kwiatów, reprezentacja (w zależności od potrzeb)
– prowadzenie budżetu biura (ewidencja ponoszonych wydatków, zawieranych umowy, otrzymywanych faktur)
– wyszukiwanie informacji/danych (zgodnie z aktualnymi potrzebami)
– koordynacja pracy asystentów/ek społecznych

Szczegółowy zakres obowiązków będzie ustalany na bieżąco przez posła.

OCZEKIWANE UMIEJĘTNOŚCI
– znajomość bieżących wydarzeń politycznych
– komunikatywność
– systematyczność
– dobra organizacja pracy
– dyspozycyjność (gotowość do pracy w godzinach nadliczbowych, także w dni świąteczne)
– wysoka kultura osobista
– bardzo dobra znajomość pakietu MS Office i Dokumentów Google
– mile widziane prawo jazdy kat. B i własny samochód

WYKSZTAŁCENIE
– minimum średnie

FORMA ZATRUDNIENIA i WYMIAR ETATU
Umowa o pracę, ½ etatu bądź cały etat.

Pierwsza umowa próbna na trzy miesiące, kolejna na czas określony, nie dłuższy niż okres sprawowania mandatu.


WYMAGANE DOKUMENTY
CV oraz list motywacyjny.

W załączeniu do CV proszę dołączyć list motywacyjny

Dokumenty należy przesłać pocztą elektroniczną na adres: @ w tytule wpisując „Rekrutacja – biuro poselskie” do dnia 30.04.2024

Rozmowy kwalifikacyjne z wybranymi kandydatami/kami odbędą się w maju. Termin rozmowy zostanie ustalony indywidualnie z poszczególnymi zaproszonymi kandydatami/kami.
Sprawdź zainteresowanie tym ogłoszeniem
Wyświetlenia
Data dodania
Ostatnio widziany
Obserwujących
Liczba aplikacji
Średni czas odpowiedzi
Powiadom o podobnych ogłoszeniach
Lokalizacja: Płock w promieniu 25 km
Kategoria: Praca » Dam pracę » Biuro / Administracja

Chcę otrzymywać powiadomienia o nowych ofertach

Uzupełnij adres e-mailWpisz poprawny adres e-mail
Wyślij wiadomość

Odpowiedz na ofertę pracy

Uzupełnij adres e-mail Wpisz poprawny adres e-mail
Uzupełnij treść zapytania Treść zapytania musi być dłuższa niż 2 znaki
Max. 8MB, Dozwolone: pdf, doc, docx, odt.
Potwierdź, że jesteś człowiekiem
patryk garkowski
Konto prywatne
Na Lento.pl od 08 lis 2014
Odpowiada szybko
Strona użytkownika
Obserwujesz ofertę
  • Wypromuj
  • Zgłoś naruszenie
  • Drukuj ulotkę
  • Edytuj/usuń
  • Udostępnij ogłoszenie
  • Dodaj na Facebook
Wyczyść historię

Udostępnij ogłoszenie

Udostępnij na FacebookTweetnij Kopiuj link do ogłoszenia

Dodaj notatkę

Opis musi być krótszy niż 250 znaków